RECIPE: How to make (my pink) quinoa!

 

I had bought a small bag of quinoa, quite a while ago and I had never really looked for a recipe to properly cook it. Today, on a lazy Sunday, I decided it was time to try it. Read below, to see how I made my quinoa so fluffy and, of course, pink:

/Ένα ξεχασμένο σακουλάκι κινόα στάθηκε η αφορμή για τα κυριακάτικα μαγειρέματά μου. Το κινόα είναι κάτι σαν ρύζι, αλλά πολύ πιο θρεπτικό και νόστιμο. Μπορείς να το φτιάξεις με χίλιους τρόπους και στο σημερινό post σου παρουσιάζω μια εκδοχή του. (Την πιο ροζ!)/


 

You will need:

  • quinoa (250g)
  • vegetables (I used 3 peppers/ 1 onion/ 1 beetroot/  a handful of parsley)
  • salt
  • olive oil

DSCN4204

Θα χρειαστείς:

  • κινόα (250γρ)
  • λαχανικά (εδώ χρησιμοποίησα 3 πιπεριές/ 1 κρεμμύδι/ 1 παντζάρι/  λίγο μαϊντανό)
  • αλάτι
  • ελαιόλαδο

DSCN4212

How to make it:

  • Wash the quinoa thoroughly to avoid its bitter taste
  • Boil it in salty water- double the quantity of quinoa (here, 500ml)
  • Chop the vegetables
  • Once it is cooler, mix them up
  • Add a little bit of olive oil

DSCN4220

Θα το φτιάξεις:

  • Ξεπλένοντας την κινόα, να φύγει η πικρή της γεύση
  • Βράζοντάς την σε αλατισμένο νερό – στη διπλάσια ποσότητα από την κινόα/ εδώ 500ml
  • Ψιλοκόβοντας τα λαχανικά
  • Αναμειγνύοντας τα με την κινόα, μόλις κρυώσει
  • Προσθέτοντας λίγο ελαιόλαδο

DSCN4218

DSCN4216

You can make it in half an hour & serve it both as a side, or main dish.

Normally, I would underline how healthy and nutritious this dish is (quinoa is considered as a super-food), but it is also so pink and cute, that I’m gonna leave it here 😉


 

/Eίναι τόσο κυρίως πιάτο, όσο και συνοδευτικό, ή σαλάτα.

Κανονικά θα έπρεπε να σου γράψω δυο λόγια για τη θρεπτική του αξία (η κινόα ανήκει στα επονομαζόμενα super-foods), αλλά είναι τόσο ροζ και όμορφο, που τα επιχειρήματά μου, για να το φτιάξεις, εξαντλούνται εδώ 😉 /

xx
Aristea!

Author: Aristea

I eat a lot. I travel often. I write about it. https://mydreamsmanifesto.wordpress.com/

1 thought on “RECIPE: How to make (my pink) quinoa!”

Leave a Reply

